f Moje ulubione sposoby na długie jesienne wieczory - Bluszczowo ... BLOG
sobota, 11 października 2014

HEJ!

Za oknami cudne słońce, a wraz z nim nadszedł ciepły weekend. Polska złota jesień, to piękna pora roku. Gdyby jednak pogoda postanowiła się popsuć, przedstawiam Wam moje sposoby na chłodne jesienne wieczory :) 

1. Ciepła herbata.

Bardzo nie lubię kiedy herbata lub kawa mi wystygnie. Jakiś czas temu zaopatrzyłam się więc w czajnik - podgrzewacz. Wlewam gorącą wodę i zapalam świeczkę. Woda cały czas jest mocno ciepła, a jak wiadomo, zieloną herbatę zalewać można trzy razy i nie należy tego robić wrzątkiem - idealnie! Dodatkowo żywe kolory są miłe dla oka i uświetniają tę przyjemną chwilę.





2. Ciepłe światło.

Dni są coraz krótsze, a wieczory długie i ... ciemne. Uwielbiam wtedy ciepłe światło jakie daje mała lampka. Czasami zapalam także nastrojowe świeczki.
Takie małe rzeczy bardzo uprzyjemniają mi długie wieczory i tworzą niesamowity nastrój. Dodatkowo design lampki cieszy oko i upiększa wnętrze.




3. Ulubiony koc.

Kiedy zaczyna doskwierać chłodek, warto mieć przy sobie ulubiony, ciepły koc i poduszkę. Ja swój dostałam w prezencie od babci. Nowoczesne wzornictwo (uwielbiam zebrę!) i jednocześnie ciepły i milutki w dotyku kocyk, to strzał w dziesiątkę. Jakiś czas później dokupiłam poszewki na małe poduszki, również w zebrę :) Całość wygląd rewelacyjnie.




4. Książki.

Czasami mam ochotę na pasjonującą historię, a czasami chcę nacieszyć oko pięknymi fotografiami i poczytać urodowe porady :) Niezależnie od tego, staram się znaleźć chwilę dla siebie i usiąść z książką. 





5. Perfumy.

Uwielbiam otulający mnie zapach perfum. Można zabierać je ze sobą wszędzie, by w razie potrzeby odświeżyć zapach albo używać w domowym zaciszu. Niezależnie od tego, piękny aromat dodatkowo uświetnia jesienne dni. A może by tak spryskać swój ulubiony koc?




To kilka moich ulubionych sposobów na jesienną depresję ;) Oczywiście można zastosować wszystkie na raz. Niezależnie od tego, zawsze warto znaleźć chwilę dla siebie i miło spędzić ten czas.


A Wy stosujecie któryś z moich sposobów? Macie jakieś swoje ulubione?


9 komentarze:

  1. aromatyczna herbata, odpowiednie światło, świece, olejki, ulubiony serial lub pozytywny film - to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę mieć ochotę na film, ale jak już, to zwykle wybieram jakąś komedię :))

      Usuń
  2. Dokładnie tak samo spędzam wieczory, herbata w dłoń i ulubiony kocyk hehe :) Chociaż zamiast gazet buszuję po internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciepła herbata i kocyk to u mnie podstawa :) Gdzie można kupić taki czajniczek? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na Allegro. Dostępne też w sklepach internetowych i sklepach stacjonarnych z herbatami i kawami na wagę :)

      Usuń
  4. Mamy podobne upodobania :) Podpisuję się pod wszystkim :)
    Pozdrawiam :)
    PS Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię jesienią ćwiczyć, jakoś mnie to bardzo rozwesela i sprawia, że mam chęć działać :)

    OdpowiedzUsuń