f HEAN COLOUR CELEBRATION Baked Blusher 273 - wypiekany róż do policzków - Bluszczowo ... BLOG
piątek, 15 sierpnia 2014

Jak dotąd nie doceniałam wypiekanych kosmetyków. Ba, żadnego chyba nawet nie miałam. I chociaż ten przewinął mi się już wiele razy, to jakoś nie przyciągnął na dłużej uwagi. Już dawno przestałam wierzyć w obietnice producentów, które najczęściej nijak mają się do zawartości produktu ... Z resztą powstają po to by naciągnąć każdego potencjalnego klienta. Nie myślałam też o powiększaniu swojej kosmetyczki o róż do policzków, dopóki nie zobaczyłam tego małego cudeńka w sklepie. 



Mamy już wypiekanie róże, bronzery, pudry rozświetlające. Wypiekanie kosmetyków pozwala na satynowy połysk po aplikacji oraz utwardzenie samego kosmetyku. Takie kosmetyki są także o wiele bardziej wydajne i mogą wystarczyć nawet na kilka miesięcy codziennego użytkowania. Są także bardziej trwałe w opakowaniu przez co
po upadku nie powinny roztrzaskać się na kawałki.


Konsystencja jest pudrowa i kremowa jednocześnie - jest to właśnie efekt wypiekania. Róż jest w bardzo mocnym kolorze w opakowaniu, nakładany na policzki nie zostawia aż tak mocnego koloru, chyba że nałożymy go więcej, ale trzeba przed aplikacją strzepnąć pędzelek (ja używam Hakuro H24). Zawiera bardzo dużo drobinek, które pięknie odbijają się w słońcu. Efekt jest cudny, daje przepiękny satynowy połysk.

Grubsza warstwa ...

... a tu już roztarty :)

Na skórze utrzymuje się około 6 godzin. W ciągu dnia wymaga lekkiej poprawki, ale można ją zrobić bez obaw że będzie to wyglądało źle. Na pewno można go utrwalić jakąś  mgiełką przedłużająca trwałość makijażu i będzie wytrzymywał dłużej. Nie zauważyłam by róż w jakiś widoczny sposób osypywał się w ciągu dnia.


Bardzo podoba mi się efekt jaki daje po nałożeniu. Świetny do letniej opalenizny nawet tej delikatniej. Można używać go także jako cienia do powiek. Jeśli danego dnia nie nakładam cieni, lubię omieść powieki właśnie tym specyfikiem :)


Podsumowanie:

Bardzo fajny produkt, odkąd go kupiłam używam codziennie i w ogóle go nie ubywa czyli dużym plusem jest trwałość. Cudny kolor ze złotymi drobinkami idealny na tę porę roku.  Występuje w 3 kolorach, ciemniejszym oraz jaśniejszym różowym. Niewielka cena - to około 12 zł.

3 komentarze:

  1. Tyle się dowiedzieć <3 Brakuje mi tylko efektu przed i po, masz coś takiego :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam na twarzy, jak mnie odwiedzisz to zobaczysz :D
      A tak serio to postaram się wrzucać również efekt ;)

      Usuń