f Miss Sporty Perfect Color Lipstick - Bluszczowo ... BLOG
środa, 14 maja 2014

Moje małe szminkowe zakupy w Rossmannie można zobaczyć tu. Dzisiaj powiem coś o zakupionych wtedy szminkach z Miss Sporty.


Kolory jakie mam to 024 Love Me i 020 Strip Tease. Pierwszy kolor w opakowaniu wygląda dosyć ciemno, jak brązowa szminka dla starszej pani ;) na ustach tworzy bardzo fajny kolor nude. Z drugim kolorem jest na odwrót, świetny w opakowaniu, dla niektórych może na ustach wyglądać zbyt jasno.


Pierwsze co uderzyło mnie w tych szminkach to zapach, okropny zapach i posmak słodkiej gumy do żucia. Fuj. Jakoś się powoli przyzwyczaiłam. Produkt na ustach nie utrzymuje się specjalnie długo, co jakiś czas robię poprawki. Może zbierać się na przesuszonych ustach, delikatnie natłuszcza, nabłyszcza, nie wysusza



Myślę, że za tak niewielkie pieniądze za jakie kupiłam je na promocji w Rossmannie, można sobie na nie pozwolić i pobawić się kolorami. Cena regularna to około 10 zł, a to już stanowczo za dużo.

Ja na pewno nie kupie ponownie przez ten straszny zapach i smak. Teraz używam nosząc w torebce/kieszeni zamiast zwykłej nawilżającej szminki, bo te kolory pasują praktycznie do wszystkiego :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz