f Minti Shop - małe zakupy - Bluszczowo ... BLOG
sobota, 17 maja 2014

Dzisiaj pokażę Wam małe zakupy z Minti SHOP :)


Właściwie to chciałam tylko kupić i wypróbować gumkę invisibobble, ale jak zwykle coś dołożyłam i oto co z tego wyszło:


Mamy tutaj oczywiście wspomnianą gumkę invisibooble (cena 12,90 zł za 3 sztuki), która jest sprawczynią całego zamówienia. Gumka ma kolor brązowy i wygląda jak kabel telefoniczny :D


Batiste dry shampoo (16,99 zł) suchy szampon, który jest popularny na wielu blogach i zbiera dobre recenzje. Po wypróbowaniu takiego szamponu z Farmony zraziłam się do tego typu produktów, ale mam nadzieję że ten szampon to zmieni.



MUA -dwa niedrogie produkty czyli róż w kamieniu lolly (5,90 zł) i bronzer prasowany (7,90 zł).



Żel do stylizacja niesfornych brwi i rzęs z W7 (8,90 zł), zobaczymy czy poskromi moje :)


I rzęsy połówki 315 black z firmy Ardell (22,90 zł). Postanowiłam najpierw wypróbować połówki, a dopiero później normalne całe rzęsy na pasku.





Przesyłka dotarła bardzo szybko, obsługa miła i konkretna. Jestem zadowolona z zakupów 
i bardzo ciekawa jak to wszystko się na mnie sprawdzi ;)

Muszę się przyznać, że ostatnio ogarnął mnie jakiś rzęsowy szał! Uwielbiam sobie doklejać kępki i paski, takie zabiegi sprawiają, że spojrzenie jest pięknie podkreślone, a samo doklejanie nie jest czasochłonne. 

Polecam wypróbować. A może każdy już to zna tylko mnie to tak późno zainteresowało? :D


Buziakiii :)



EDIT: Nie pisałam Wam ostatnio, ale przez pomyłkę dostałam jedną gumkę invisibooble, zamiast trzech. Oczywiście sklep zachował się bardzo profesjonalnie i dosłano mi brakujące gumki, a w prezencie dostałam tester Sun Glow Matt Bronzing Powder 030. Miło!




Można? Można :)



2 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego bronzera i żelu do brwi... ;p Aga, napisz koniecznie jak się sprawdzają! Szczególnie mnie interesuje, czy bronzer ma w rzeczywistości taki chłodny odcień jak mi się wydaje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko przetestuję je dokładniej, to oczywiście zrobię recenzję obydwu produktów. Ale bronzer jak na moje oko jest ciepły no i ma złote drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń