f Joanna Argan Oil odżywka z olejkiem arganowym do włosów suchych i zniszczonych - Bluszczowo ... BLOG
czwartek, 22 maja 2014

Odżywka z olejkiem arganowym, to produkt z arganowej serii Joanny, można kupić też szampon, maskę i olejek w formie sprayu. Mnie jak do tej pory wystarczyła odżywka, nie miałam okazji używać reszty serii. Podejrzewam, że szampon szybko by mnie przetłuścił, a tej odzywki można używać przed myciem jako maski chociaż sama rzadko to robię z powodu całej półki z odżywkami po myciu, które trzeba w końcu zuzyć. Koszt to 6 zł za 200 ml, można ją kupić w drogeriach.


Jest to moja kolejna butelka i właściwie nie wiem dlaczego wciąż do niej wracam. Odżywka nie robi z włosami cudów. Lekko je wygładza, jako że ma z olejek w składzie powinna robić to mocniej. Czesania jakoś szczególnie nie ułatwia, połysk? Hmm .. połysk moim włosom nadaje chyba tylko prostownica, której z resztą bardzo rzadko używam ;)


Opakowanie wygodnie, można postawić na zakrętce co bardzo ułatwia życie. Konsystencja średnio gęsta, kolor kremowy i oczywiście przyjemny zapach :)


Odżywka jest niedroga, lubię jej używać jako zamienniki moich ulubieńców o których pisałam tutaj KLIK i tu KLIK. Odżywka nie obciąża mi włosów. Być może kiedyś skuszę się na maskę z tej serii, ale nie nastąpi to szybko. Podsumowując produkt jest średni i nie robi szału. Pomimo to ja ją lubię mieć na półce i będę do niej wracać co jakiś czas ;)


0 komentarze:

Prześlij komentarz