f Revlon Colorstay 220 natural beige - mój podkładowy ideał - Bluszczowo ... BLOG
piątek, 25 kwietnia 2014

Dzisiaj trochę o moim podkładowym ulubieńcu, a mianowicie
REVLON Colorstay o odcieniu 220 natural beige.


Podkład zdobył wiele zwolenniczek o czym świadczy choćby naklejka na zakrętce Kosmetyku Wszech Czasów portalu Wizaż.pl


Ja posiadam wersję do cery mieszanej i tłustej. Zawiera ona formułę Soft Flex, która zapewnia uczucie lekkości i komfortu. Produkt ten ma zapewniać matowe wykończenie i nie zatykać porów. Producent zachęca pełnym kryciem oraz 24 godzinną trwałością.

Konsystencja nie jest wodnista ani też zbyt gęsta. Problem może sprawiać aplikacja przez duży otwór w opakowaniu.


Ale od czego mamy rękę, własne palce i/lub pędzel. Ja wylewam trochę na rękę, a potem aplikuje pędzlem Hakuro H51. Pamiętaj, że nakładanie podkładu pędzlem znacznie wydłuża jego trwałość.



Tego podkładu zużyłam już dobrych kilka butelek. Świetnie kryje niedoskonałości, rozszerzone pory, a przede wszystkim dobrze zakrywa naczynka. Nie zatyka. Utrzymuje się na twarzy cały dzień. Jeśli chcę zapewnić efekt super mocnego krycia na koniec dodatkowo omiatam twarz pudrem matującym z Inglota.

Podkład kupimy w cenie 30-40 zł na Allegro lub około 70 zł w sklepach stacjonarnych, na przykład drogerie Astor. 
Do wyboru mnóstwo kolorów! Zimą do mojej bladej skóry sprawdza się kolor 180 sand beige, jednak zwykle używam prezentowanego tutaj odcienia 220 natural beige.

Jedynym minusem, który zauważyłam po dłuższym użytkowaniu to ciężkość podkładu - może zacząć męczyć. Jednak myślę, że takiego krycia raczej nie zapewni zwykły lekki podkład.



Podsumowując:
Jeśli zależy nam na mocnym kryciu niedoskonałości cery, Revlon sprawdzi się doskonale. Świetny na wieczorne wyjścia.
Jeśli jednak poszukujemy czegoś lekkiego na zbliżające się letnie upały to ten podkład może się okazać za ciężki ...


4 komentarze:

  1. Hej, Revlona nie mogło tu zabraknąć :)! Od kilku dni myślę nad tym, żeby go kupić, już tyle osób go używa :P W Rossmanie jest teraz akcja -49% na wybrane kosmetyki, do nd jest na podkłady :) ale z tego co widzę, Revlona nie dostanie się w Rossmanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O akcji w Rosku wiem i ubolewam, że nie ma mnie w PL! Revlona można w wyhaczyć w Astorze za połowe ceny jak jest na promocji. Zawsze można tez iść zobaczyć odcienie i zamówić przez internet :D

      Usuń
  2. Może jeszcze się załapiesz na późniejsze :P tylko podkłady w Ross Cię ominą :)! Na douglas.pl Revlon jest za 69.90, a właśnie znalazłam na allegro, za 24,80, ludzie kupują po 5 na raz haha :D Dobra, przekonałaś mnie, zamawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się :) Wypróbuj, bo warto! :D

    OdpowiedzUsuń