f Moje sprawdzone kosmetyki i akcesoria do makijażu - Bluszczowo ... BLOG
piątek, 14 marca 2014

Będzie kilka postów z serii tego czego ja używam, co się sprawdza na mnie i co sama bym poleciła.

Jedną z takich używanych codziennie lub bardzo często przeze mnie rzeczy jest pęseta essence.
Do tej pory używałam przypadkowych tanich pęset zakupionych na szybko w przypadkowej drogerii. Postanowiłam znaleźć coś dobrego i coś taniego.
Pęsetę podpatrzyłam u którejś z dziewczyn na youtube i postanowiłam wypróbować.


Pęseta posiada skośną płaską końcówkę, można ją nabyć w szafach essence na przykład w Rossmanie. Można ją dostać w promocji za około 4 złote.





Pęseta świetnie wyrywa włoski, nawet te króciutkie. Dobrze leży w dłoni. No i bardzo ważne fajnie wygląda, nie jak narzędzie do zadawania bólu.
Czego można chcieć więcej od pęsety? :)
Dalej
Nowszy post
Wstecz
Nie ma starszych postów

0 komentarze:

Prześlij komentarz